Σάββατο 17 Μαΐου 2008

f.c.Kardistan Vs Juniors ( 2nd leg )

“Σ-έξι…”

Το όνομα του αντιπάλου θύμιζε πολλά…(το 15-2 της πρεμιέρας δηλαδή), και όλοι πιστεύαμε ότι το απόγευμα της Παρασκευής δεν θα είναι τόσο εύκολο όπως τότε…Θες δεν θες, κάποιες φορές (αν όχι όλες) υποτιμάς τον αντίπαλο, ιδικά αν έχεις μαζί του μια τόσο θετική προϊστορία…, κάποιες άλλες φορές ο αντίπαλος θέλει να αποδείξει ότι δεν είναι τόσο κακός, και ότι έχει βελτιωθεί…
Κάτι από τα δυο θα συνέβη (αν και δική μου γνώμη είναι πως ο αντίπαλος παρέμεινε το ίδιο άχρηστος όπως ήταν, μιας και δεν είχε και καμία θεαματική αλλαγή στη σύνθεση του, απλά εμείς το πήραμε λίγο “χαλαρά”)
Στο θέμα μας τώρα. Σύνθεση, θα πρωτοτυπήσω, Εγώ! “ο πνίχτης” (όπως με αποκάλεσε ο αδελφός και συμπαίκτης), δεν ήμουν εγώ τερματοφύλακας!!! Ίσως ήταν κάποιος άλλος μου εαυτός! Εκτός τόπου και χρόνου, στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα, τρία μάζεψα, τα δυο, άντε έστω το ένα έπρεπε να το πιάσω. Δεν θα ξαναγίνει σας το υπόσχομαι…
Κώστας, θετική η παρουσία του στην ομάδα, το ότι έχει λείψει από τους τελευταίους αγώνες φάνηκε από τη πρώτη στιγμή, (δεν μπορούσε να συνεργαστεί με τους συμπαίκτες του)
Ζώης, αυτός θα πάρει το “χρίσμα” του ηγέτη της άμυνας για το ματς της Παρασκευής! Πολύ καλός! Και όχι μόνο αμυντικά, βλέποντας την ανυπαρξία του Bill στο χώρο της επίθεσης, ανέβαινε και “ξελάσπωνε” (2 γκολ)
Mula, μάλλον του έπεσαν βαριά τα χοιρινά μπριζολάκια που φάγαμε παρέα τη πέμπτη το βράδυ! (χαχα) Θετική παρουσία, αν και πολύ αγχωμένος! Και να χάσουμε ρε δεν έγινε και τίποτα… (από τη στιγμή που έχουμε ένα τόσο καλό σερί και η πρωτη θέση είναι σχεδόν αδύνατο να χαθεί!) -αλλά καλύτερα να μη χάσουμε- (1 γκολ)
Bill, “αγάπη μου…” (που λέει και η γνωστή σε όλους μας φάρσα). Κινήθηκε κυρίως στο χώρο της επίθεσης, μιας και οι υπόλοιποι τρεις είναι αμυντικοί κυρίως παίκτες, έχασε τα εύκολα και έβαλε τα δύσκολα! (2 γκολ).
Καλά, έχω κάνει ανάλυση του ματς και δεν έχω αναφέρει το σκορ! 5-3 νίκη για την f.c.Kardistan! Και το σερί των νικών έφτασε τις έξι! Και αφού τη βγάλαμε καθαρή με τόσο άσχημη εμφάνιση, πάμε για το απόλυτο ρεκόρ! Να τελειώσουμε τον όμιλο χωρίς την παραμικρή απώλεια!

ξιοσημείωτη, η εχθρική διαιτησία που πάλι έκανε μπ…λο το παιχνίδι! Δεν μας δόθηκαν και δυο πέναλτι, που τουλάχιστον το ένα θα το έδινε και φανατικός υποστηρικτής του αντιπάλου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: