Κυριακή 25 Μαΐου 2008

f.c.Kardistan Vs Red Lions ( 2nd leg )

"...μία νέα αυτοκρατορία γεννιέται..."

Εβδομάδα Eurovision αυτή που μας πέρασε..Όπως και να το κάνουμε όλοι μας λίγο πολύ είχαμε την αγωνία μας για το τελικό πλασάρισμα της Καλομοίρας!Και πάνω που είμασταν αραχτοί στους καναπέδες και στα ντιβάνια μας σκάει τηλεφώνημα στο κινητό μου(o billl είμαι ο "εγώ" για απόψε καθώς ο Big Brother είναι για μπίζνες στην IO)..."5x5 ΣΑΡΓΚΑΝΗΣ"!Μουτάρω την TV που ήταν κολλημένη στο STAR CHANNEL και απαντάω: Αύριο στις 10 με Red Lions μου κάνει η οικία πλέον φωνή!Αισθάνθηκα σαν τους Δανούς μερικά χρόνια πριν,που πήραν το Euro αφού πρώτα τους μάζεψαν απο τις παραλίες...Έτσι κι εγώ,από την ευχάριστη συντροφιά του Θέμη Μάλλη,της Κατερίνας Σουλιώτη και του "πατέρα" Στέφανου Χίου θα έπρεπε να ανασυνταχθώ για το επικείμενο ντέρμπυ κορύφης.Δυσκολίες αρκετές αρχικά,αλλά φρόντισαν να μου λύσουν αμέσως τα χέρια ο Χόσε,που πάντα είναι κοντά στην ομάδα όταν εκείνη τον χρειάζεται,ο Κώστας που απαίτησε ρεπό για να συμμετάσχει και ο μέχρι πρότινος πρώτος σκόρερ Τζουάνας ;) -αφού βέβαια κατάφερε να διαλύσει κάθε είδους πορεία συνδικαλιστών-φοιτητών και συνταξιούχων που παρέλυαν μέχρι αργά το ιστορικό κέντρο.



Στο κυρίως μενού τώρα...Το ματσάκι ήταν για γερά νεύρα και αν και ουσιαστικά μας έπερνε και ήττα να κάνουμε,θα ήταν ένα τεστ για να δείξουμε από τι μέταλλο είναι φτιαγμένη αυτή η ομάδα.Το Α' ημιχρόνιο θα θέλαμε πιστεύω όλοι μας να το ξεχάσουμε για πάντα...Κάκιστη εμφάνιση με ελάχιστες φάσεις μπροστά ,ασύνδετη άμυνα και γενικά έναν αντίπαλο που μας είχε στριμώξει για τα καλά και δεν μπορούσαμε να αντιδράσουμε.0-1 για τους Red Lions λοιπόν το Α' μέρος.

Στην επανάληψη,μπήκαμε σαφώς πιο αποφασισμένοι κ τουλάχιστον θα πέφταμε ηρωικά αν τελικά πέφταμε...Αρχίσαμε να πιέζουμε ψηλά και αμέσως αμέσως καταφέραμε να κλέψουμε δύο φορές την μπάλα και να σκοράρουμε δις, μία με μακρινό συρτό γωνιακό σουτ του Mula και δεύτερη με προβολή στην κίνηση σε "τετ α τετ αλα JANCKER" του billl(μιλάω για τον ευατό μου σε τρίτο πρόσωπο,όχι σαν μερικόυς μερικούς JAJAJA).Κάπου εκέι το ματς όσο και αν ακόυγεται περίεργο "κλείδωσε"!!Οι αντίπαλοι αγχώθηκαν και ουσιαστικά δεν κατάφεραν να μας απειλήσουν.Ακολούθησαν άλλα δύο τεμάχια από billll και Mula για το 4-1 και ενώ όλα έδειχναν ότι το ματς θα κυλήσει ήρεμα από κει και έπειτα, ο Πάνος-ο άρχοντας του αγώνα-referee ανακάλυψε ένα πέναλτυ του Χοσέ στον αντίπαλο επιθετικό, σε διεκδίκηση των δύο στον αέρα...Δλδ "Ό,τι να ναι"!Τέλος καλό όμως,όλα καλά για την ομάδα μας. 4-2 τελικό σκόρ και 7η νίκη σε ισάριθμα ματς.

P.S. Οι αντίπαλοι σχολίαζαν σε πηγαδάκι μετά τον αγώνα ότι όλες οι αυτοκρατορίες κάποτε δύουν...Και λέω εγώ, με το φτωχό μου το μυαλό, όπως λέει και ο φίλτατος Αντώνης Πανούτσος,μήπως,λέω μήπως μία νέα αυτοκρατορία γεννιέται??Δεῦτε ἴδωμεν πιστοί...

Δεν υπάρχουν σχόλια: