Παρασκευή 6 Ιουνίου 2008

f.c.Kardistan Vs Adidas (2nd leg)

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ…

Πέμπτη απόγευμα…Χτυπάει το τηλέφωνο…στην άκρη της γραμμής ο συνήθης ύποπτος…

(Εγώ):Έλα…

(Bill):Αύριο στις 6, με τους adidas… Τους είχαμε κερδίσει 6-0 στο 1ο γύρο, αλλά έπαιξαν καλά! (πάντα ο Bill ξέρει να αναγνωρίζει τις ικανότητες του αντιπάλου, ειδικά αν τους έχει κερδίσει…)

(Εγώ):Τι 6 ρε @!$#%^&*$#...Θα μας φάει ο ήλιος! Και με τις δουλειές τι θα κάνουμε; Θα προλάβουμε; (αυτός που κανονίζει το πρόγραμμα πρέπει να μας έχει άχτι! Το χειμώνα μας βάζει 9 ή 10 που έχει τρελό κρύο και το καλοκαιράκι 6 ή 7)

(Bill):Τι να σου πω;…Εγώ δεν έχω δουλειές, μπάλα και γυμναστήριο μόνο… κανονίστε για να είστε εκεί στις 6…

Σκεφτόμενος το παιχνίδι του 1ου γύρου θυμήθηκα ότι οι αντίπαλοι είχαν ένα σορό χαμένες ευκαιρίες…και τρόμαξα…Αν επαναληφτεί το ίδιο σκηνικό το βλέπω δύσκολο το ματσάκι…Το ίδιο ακριβώς σκεπτόμασταν όλοι λίγα λεπτά πριν τη σέντρα… Και ξεκινήσαμε αποφασισμένοι για την νίκη και για ένα νέο μεγάλο σερί!

Έτσι και έγινε! Επιβλητική νίκη της f.c.Kardistan 14-2!!! Και ταυτόχρονα σκέπασε όσες μουρμούρες υπήρχαν μετά την ήττα της προηγούμενης αγωνιστικής! Βρισκόμαστε σε καλό δρόμο, ελπίζω να μη χαλαρώσουμε και να μην έχουμε απουσίες στα κρίσιμα ματς νοκ άουτ που πλησιάζουν! (Το νου σας!!!) Σκοπεύω να κάνω εφόδους για να δω τι κάνετε τα βράδια! Μη σας παρασύρει ο καλός καιρός! (πλάκα κάνω βέβαια…) Καλή διάθεση να υπάρχει και πιστεύω ότι μπορούμε να κερδίσουμε τους πάντες!

Για την ιστορία, αγωνιστήκαν: Τζουάνας (4 γκολ), Κώστας(1γκολ), Bill(3 γκολ), Mula(5 γκολ), Γιώργος Μπ.(GK)

Όσο για την κακή σε μερικά διαστήματα αμυντική λειτουργία…τι να κάνουμε…όταν παίζεις full επίθεση θα υπάρξουν κενά στην άμυνα! (πάλι καλά που είμαι εγώ τερματοφύλακας και σας σώζω…)

Δεν υπάρχουν σχόλια: